4 Haziran 2012 Pazartesi

Doğum Günün Kutlu Olsun..... Benim Canim kızım, Göz nurum!

Kizim dogum gününü disarda arkadaslari ile birlikde kutladi .Evimizde  bulustular bunlari atistirmalik hazirladim .
Seni cok seviyorum canim benim daha nice yilara sagliklar ve huzur dolu olsun.





malzemeler
  • hazir 2 paket milföy hamuru
  • mor hashas ezmesi (hazir icersinde seker bulunanlardan)
hazirlanisi
  • Milföy hamurunu8 buzluktan cikartiysaniz yumusamasi bekleyin.
  • Ben taze hamur kullandim.
  • Hamurun üzrine hashasi sürün hashasiniz hazir degilse sürtüp icersine yag süt ve pudra sekeri ile cirpinca hazirlargibi oluyor.
  • Hashasin üzerinede hamurdan bir kat daha koyup bicakla kesip kivirip tepsiye siralayin.
  • Firinda üzerleri pembelesinceye kadar pisirin.
  • Cok kalay ama nefis afiyetler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder