10 Ocak 2013 Perşembe

patlican salatasi


Malzemeler

  • 6 tane orta boy patlican 
  • 2 tane kirmizi tatli sivri biber
  • 2 dis sarimsak 
  • 1 demet maydanoz
  • 3 yemek kasik sivi yag
  • 200 gram ciy kirema
  • 400 gram süzme yogurt
  • 1 cay kasik tuz
  • pul biber
hazirlanisi
  • Bu patlican salatasini yilbasinda yapmistim .
  • Bir teflon tavada kabuklari soyulmus ve küp ,küp dogranmis patlican ve dogranmis biberi yagi ekleyip kavurun patlicanlar hafif pembelesinceye kadar.
  • Tuz ve yarim limon suyunu ekleyip karistirin 
  • Maydonozu icersine yikayip dograyin sogumaya birakin
  • Yogurt sarimsak tuz ve ciy kiremayi cirpin iyice ben taze sarimsagi rendeledim .
  • Servis tabagina salatayi koyup üzerinede yogurtlu sosunuzu döküp servis yapin .Ben yogurdun üzerine maydanoz ve pul biber serpistirdim afiyetler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder